Oj.

Jag är förvånad över att jag kom in på mitt konto efter så här lång tid. Jag chansade o lyckades på första besöket. Jag har inte skrivit på evigheters evighet. Nu för tiden för att visa att man gjort ngt intressant så gör man en statusuppdatering med bild på Facebook eller instagram. Man sätter sig inte ner o skriver en lång uppsats över sina händelser eftersom genom några knapptryck på mobilen har man meddelat övriga världen nu för tiden. Funderar på om jag har ngt av värde att säga. Insåg för ett par dagar sen att jag bott i Stockholm i tre år och att på måndag har jag arbetat tre år på jobbet, det är fjärde gruppen som jag tar emot. I morgon är det dags för skolfotografering för personalen o enskild bild samt en rad med inskolningssamtal. Tror att D är dags o sova, mina ögonlock börjar bli tunga. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback