Anette my dear friend

Ja, vad händer här inte mkt alls. bara att igår så gick jag från att vara 21 till att vara 22 år :P haha

händer inte mkt alls, är på praktik som sagt, näst sista veckan denna vecka :( tråååkigt!
igår så var min handledare hos mig o snackade, ställde knepiga frågor.. hehe
o just nu borde jag sitta o skriva på min rapport. fast jag har kommit ganska långt ialf för att vara mig ;)
ifredags så firade jag min födelsedag lite, så emma o elin var här bl.a, elin gav tårta till tomten på vinden :) hihi. o så såg jag elias in real life, (kalle o emmas) men d förstod du nog :) hihi
o på lördag kommer d lite kompisar till mig, så jag tänkte bjuda lite på mat o sen blir d väl lite singstar.

näe men nu ska jag ta o vara lite duktig o skriva lite på min rapport. men du får hålla utkik efter uppdateringar, annars får du påminna mig ;) du har blivit duktig på att skriva i din blogg ialf :)

på återseende min vän! :)

Kommentarer
Postat av: Den samsta kompis

Hej gums!

Det finns inte ord nog, men jag kommer forsoka forklara varfor jag inte horde av mig, jag har ingen koll pa vad det ar for datum eller dag. JAg har glomt alla manniskors fodelsedagar och annat, jar ar verkligen den samsta kompisen man kan ha nar jag reser (och jag ar redan dalig pa viktiga datum nar jag ar hemma). JAg hoppa du hade en helt underbar dag och tartan ser fantastisk ut! ha det bast! puss!

2009-10-13 @ 09:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback