sommaren är snart över

jaha. vart har sommaren tagit vägen? hum. skolan börjar om en vecka. oj!

vad har jag pysslat med, tycker mest att jag har fart runt hit och dit. sofie o jag drog till göteborg och kollade på u2 när de var de, var helt fantastiskt! . . shoppade även en del där :) jag har även hunnit med att jobba lite. sen även varit en sväng åt malmö med sanna. vi gick en inspirationskurs ang. barngympan. jag hade träningsvärk i hela kroppen medan sanna inte kände något? hum.. hehe.. vi bodde hos min kusin. trevligt. träffade även det nyaste tillskottet, lilla elin. så söt! tre veckor gammal..
kan inte fatta att skolan börjar om en vecka, sista terminen, har det redam gått tre år sedan jag började skolan. .
i morgon drar nettan till australien. . lite avis. du kommer att få jätteskoj!

ska ta o göra ngt vettigare nu. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback